AUTODEKOR s.r.o. - Obchodné podmienky


Informácie o platbe

Pri zadávaní objednávky tovaru môžete poskytnuté osobné údaje preniesť na poskytovateľa platieb (napr. PAYPAL, SKRILL, Gopay), ktorý je pre takéto údaje procesorom údajov. Tieto údaje spracováva iba poskytovateľ platieb, aby spracoval Váš platobný pokyn. Vaše osobné údaje nebudú poskytnuté iným tretím stranám ako finančným inštitúciám pre zvolený spôsob platby.
Nebudeme predávať informácie o vás ako o osobe alebo o vašom osobnom používaní stránky.
Zabezpečenie kreditnej karty
Platby kreditnou kartou sa zhromažďujú pomocou služieb zabezpečenia platieb PayPal Pro
Zásady ochrany osobných údajov
Autodekor sro nezverejňujú informácie o kupujúcich tretím stranám. Súbory cookie sa používajú na tejto lokalite nákupu, aby ste mohli sledovať obsah vášho nákupného košíka po výbere položky, ukladať adresy doručenia, ak sa používa adresár a ukladať vaše údaje, ak vyberiete možnosť "Zapamätať si ma". Zozbierané touto stránkou slúži na:
a. Vyberajte a plňte objednávky zákazníkov
b. Správa a vylepšenie stránky a služby
c. Vydanie jedinečného identifikátora (napríklad prihlásenie zákazníka)
d. Sledovať stav zákazníckeho účtu nad rámec požadovaný pre jednotlivé nákupy
e. Zverejňovať informácie iba tretím stranám na účely dodávania tovaru
f. Nezaznamenávame žiadne finančné informácie, kreditné alebo debetné karty
Ako chráni AUTODEKOR s.r.o. zákaznícke informácie? Bezpečnosť informácií
AUTODEKOR s.r.o. obsahuje bezpečnostné opatrenia na ochranu pred stratou, zneužitím alebo zmenou poskytovaných informácií. Vaše osobné údaje, vrátane čísla kreditných kariet, šifrujeme pri prenose cez internet pomocou protokolu SSL. Certifikačná autorita Secure Server Certifikačná autorita RSA Data Security Inc. USA a Thawte SSL (Secure Socket Layer) na zabezpečenie internetových transakcií. Spoločnosť Thawte, Inc. je popredným poskytovateľom infraštruktúry verejných kľúčov a digitálnych certifikátov používaných podnikmi, webovými stránkami a spotrebiteľmi na zabezpečenie bezpečnej komunikácie a transakcií cez internet a súkromné ​​siete. Prehliadače, ktoré umožňujú objednanie technológie SSL z našej webovej lokality, vyžadujú použitie prehliadača kompatibilného s protokolom SSL, ako napríklad Netscape 4.0 alebo novší; Microsoft Internet Explorer 5.0 alebo novší; 5.0 AOL klient pre počítače; Alebo klient AOL 5.0 pre Mac. Ak máte staršiu verziu internetového prehliadača, ktorý nepodporuje zabezpečené transakcie, nebudete môcť používať funkciu [Secure Mode], ak je počítač umiestnený v lokálnej sieti (LAN), ktorá používa bránu firewall, ktorá zakazuje zabezpečené transakcie , Ak nie je možné [Secure Mode], vyberte jednu z našich možností off-line a zadajte vašu objednávku.
| DOPRAVA 
Dodávame všetky balíky prostredníctvom služieb UPS, DPD a GLS. Dash Trim zostavy a výroba môže trvať až 4 BUSINESS dní (bez dňa nákupu). Expresná výroba v dňoch 12-24h - možnosť dodatočných 20,00 Euro, Môže byť zabalená a uverejnená ako DARČEK!
Vďaka technologickým požiadavkám môže byť výrobný čas pre zostavy v materiáloch 3D3M až 7 dní BUSINESS.
Čas pozemnej prepravy trvá 2-6 BUSINESS dní v celej EÚ,
Preprava do spoločnosti P.O. Adresy boxu alebo APO môžu trvať dlhšie ako 10 BUSINESS dní!
Pre vašu pohodlnú a rýchlu prepravu nepoužívajte P.O. Box alebo adresu APO ako vašu dodaciu adresu, ak je to možné.
Medzinárodná doprava môže trvať dlhšie ako 10 BUSINESS dní v závislosti od krajiny určenia.
Nie sme zodpovední za čas prepravy. Tieto informácie poskytuje dopravca a vylučuje víkendy a sviatky.
Upozorňujeme, že časy prepravy sa môžu líšiť, najmä počas obdobia špičky.

| VRÁTENIE A VÝMENY
Ak sa vám nepáči produkt, ktorý ste si kúpili, môžete ho vrátiť za vrátenie platby.
Všetky výrobky musia byť v originálnom balení v perfektnom stave a 3M lepiaca páska nebola odstránená.
Výrobky na mieru nie sú vratné. Pošlite nám e-mail na adresu service@dashkitmall.com s cieľom získať číslo autorizácie vrátenia,
Spätná adresa a pokyny. Číslo povolenia na vrátenie musí byť viditeľné na obalovej krabici a zákazník musí poskytnúť
Číslo sledovania vrátených zásielok ihneď po odovzdaní balíka dopravcovi. Poplatok za dopravu sa nevracia!
Kupujúci je povinný zaplatiť za vrátenie zásielky. Vlastné zostavy alebo zostavy Dashboard s vlastnými kusmi nie sú vratné.
Každá položka vrátená bez čísla autorizácie vrátenia si bude vyžadovať ďalšie vyšetrovanie a akcie na jej vyhľadanie a spracovanie.
Z tohto dôvodu bude poplatok za vyšetrovanie vo výške 15% z ceny položky pridaný k štandardnému poplatku za znovuzískanie.

| SPIATOČNÁ ADRESA
AUTODEKOR s.r.o.
Hlavná 102/7
Balog nad Ipľom
991 11 Slovensko
Sady Dash Trim môžu byť vrátené do 30 dní od prijatia produktu a podliehajú 20% poplatku za zásobovanie.
Vrátené položky by mali byť prijaté v našom sídle najneskôr do 45 dní odo dňa nákupu. Po tomto čase nebudú akceptované žiadne návraty.
Sady Dash Trim môžu byť vrátené do 30 dní od prijatia produktu a podliehajú 20% poplatku za zásobovanie.
Vrátené položky by mali byť prijaté v našom sídle najneskôr do 45 dní odo dňa nákupu. Po tomto čase nebudú akceptované žiadne návraty.
Výmena zostáv Dash Trim pre iný model alebo pre ten istý produkt v rôznych materiáloch
Možno vykonať do 30 dní odo dňa nákupu a podlieha 30% poplatku za zásobu, pokiaľ nebolo naše chyba spracovania.
Vrátená súprava musí byť v perfektnom stave v originálnom obale a lepiaca páska 3M nebola odstránená.
Kupujúci je povinný zaplatiť za vrátenie zásielky. Žiadne vrátenie, vrátenie alebo výmenu za vymenené výrobky, pokiaľ nedošlo k chybe pri spracovaní alebo k poškodeniu produktu.
Všetky ostatné položky môžete vymeniť (vymeniť) za rovnakú jednotku do 30 dní, ak bola po prijatí zistená škoda alebo výrobná chyba.
Postup štandardného vrátenia sa vzťahuje na všetky typy výmeny, kontaktujte nás prosím pre číslo autorizácie vrátenia a pokyny.
Zrušenie - Objednávky zrušené v deň nákupu budú vrátené 100%.
Objednávky zrušené po dni nákupu sa budú účtovať od 20% do 30% (v závislosti od položky).
Ak už bola objednávka odoslaná, budete musieť prejsť procesom návratu, ktorý je uvedený vyššie.

| POŠKODENÉ VÝROBKY
Ak bol produkt počas prepravy spoločnosťou COURIER poškodený alebo zneužitý, musíte sa obrátiť na miestnu kanceláriu a žiadať o náhradu škody.
Poškodenie, ku ktorému dochádza pri preprave, je výhradnou zodpovednosťou dodávateľa. Všetky reklamácie musia byť adresované zákazníkovi priamo dopravcovi.
Reklamácie musia byť vykonané v čase, keď bol obal prijatý, alebo dopravca nemusí vyhovieť vašim nárokom.
Po obdržaní autorizácie od spoločnosti COURIER vám nové produkty budú znovu odoslané.
Nevráťte nám poškodený výrobok. Ak potrebujete vrátiť, kontaktujte nás na výmene alebo na číslo povolenia na vrátenie / výmenu a pokyny.